حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

ملی گرایی مصرف کننده

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ

Consumer Ethnocentrism (ملی گرایی مصرف کننده) به باوری اطلاق میشه که خرید محصولات تولید داخل رو شایسته و اخلاقی می دونه. بر طبق این باور خرید محصولات خارجی به دلیل آسیبی که به اقتصاد کشور وارد می کنه اشتباه و به دور از میهن پرستیه.

در مقابل این دیدگاه، باوری وجود داره که تصمیم گیری درست رو فارغ از کشور سازنده ی محصول و بر اساس ارزیابی ویژگی های کالا می دونه. حتی دیدگاهی وجود داره که خارجی بودن یه کالا رو یه برتری رقابتی در نظر می گیره.


مقاله


بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی