حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

کمپین "Crafted With Pride In USA" یا "استادانه ساخته شده با غرور در آمریکا" در سال 1983 به راه افتاد تا مصرف کننده های آمریکایی رو ترغیب کنه که محصولات نساجی ساخت آمریکا رو خریداری کنند. بعضی از موضوعات استفاده شده در این کمپین به شرح زیر است:


1- محصولات نساجی ساخت آمریکا در مجموع بالاترین ارزش رو از نظر کیفیت، ماندگاری، مد و قیمت دارند.

2- خرید کالای ساخت آمریکا کمک می کنه که شغل آمریکایی ها حفظ بشه.

3- برگشت پول به اقتصاد کشور موجب رونق و شکوفایی جامعه می شود.


این کمپین در اوایل دهه ی 1990 و با تصمیم بسیاری از تولیدکننده های صنعت نساجی آمریکا برای تولید محصولات خود در خارج از کشور و همین طور حمایت آن ها از NAFTA (قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی) از هم پاشید.

Crafted With Pride In USA

منبع 1

منبع 2

منبع 3

منبع 4


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی