حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

باور و حس ما در مورد محصولات ایرانی

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ب.ظ

در مورد کیفیت خودروهای ساخت ایران صحبت های زیادی مطرح میشه. علی رغم همه ی این صحبت ها، امیدوارم تلاش کنیم باور و حسمون نسبت به محصولات ایرانی محکم و مثبت بمونه. این باور و حس یه سرمایه است برای تولید ملی.

ما داریم مسیری رو طی می کنیم. مقصدمون یه ایران بهتره. همه چیز رو بلد نیستیم و تجربه نکردیم. ممکنه قسمت هایی از مسیر روی اشتباه بریم. ولی اطمینان دارم اگه جایی رو هم اشتباه بریم، می تونیم دوباره مسیر درست رو پیدا کنیم و به سمت موفقیت پیش بریم.

مواظب باور و حسمون نسبت به محصولات ایرانی باشیم. تمام تولید ملی ما خودرو نیست و نخواهد بود. باور و حس مثبت ما نسبت به تولید داخلی برای بخش های دیگه ی تولید ایران نقش حیاتی داره.


بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی