حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

Internationalism و ملی گرایی مصرف کننده

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۱ ب.ظ

در مقابل مفاهیمی چون میهن پرستی (Patriotism) و ناسیونالیسم (Nationalism) مفهومی به نام Internationalism وجود داره که می تونیم اون رو به صورت "علاقه و هم دردی با دیگر ملت ها" تعبیر کنیم. بین Internationalism و ملی گرایی مصرف کننده ارتباطی وجود نداره. به عبارت دیگر Internationalism اثر منفی (یا مثبت) بر ملی گرایی مصرف کننده نداره.


مقاله:

The Impact of Nationalism, Patriotism and Internationalism on Consumer Ethnocentric Tendencies



بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی