حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

جنبش خودکفایی هند

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۸ ق.ظ

Swadeshi Movement یا جنبش خودکفایی، بخشی از جنبش استقلال هند و در راستای توسعه ی ملی گرایی در کشور هند بوده است. این جنبش یک استراتژی اقتصادی با هدف حذف امپراطوری بریتانیا از قدرت و تقویت وضعیت اقتصادی در کشور هند بوده. جنبش خودکفایی شامل تحریم محصولات بریتانیایی و احیای فرایند تولید داخلی در کشور هند بوده است. جنبش خودکفایی هند از سال 1850 میلادی توسط رهبرانی چون دادابای نائوروجی از پارسیان هند و ملقب به پیرمرد بزرگ هند پایه گذاری شد. این جنبش نزدیک به 30 سال بعد توسط ماهاتما گاندی شکل کامل تری به خود گرفت.


Swadeshi Movement

Dadabhai Naoroji


بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی