حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

حمایت از تولید ملی و خدمات پس از فروش

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ

به نظرم یکی از نکاتی که تولیدکننده های ایرانی می تونن به عنوان برتری رقابتی روی اون کار کنن، کیفیت خدمات پس از فروش هست. شاید ایران برای بخش اعظمی از تولیدکننده های خارجی، اون قدر بازار بزرگی نباشه که بخواهند سرمایه گذاری بزرگی برای بحث خدمات پس از فروش انجام بدهند. خدمات پس از فروش گسترده و چابک می تونه یه برتری رقابتی محسوب بشه که فراهم کردن اون بدون شک برای ایرانی ها آسان تره.


بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی